Powered By Blogger

четвъртък, 30 януари 2014 г.

Да скачам...


цитат от Боби на стената ми във FB:

Няма начин да не ти го адна тук, ама как ми напомня за теб ...
Прекрасен ден с любов от една крадечка
<3

(и после следва стих на caribiana и снимката отдолу)






Да скачам...
(провокирано от един стих на caribiana)

Обичам да скачам високо.
Така.
Само вятър да пари крилете ми.
Леки.
Срещу бури немирна до края стърча.
Харесвам зелено и старите песни.
Свободен си. Давай.
Звездите са там.
Очакват да сбъднеш мечтите им.
Бели.
Нали съм за тебе една от безброй.
А ти пък единствен си.
Колкото всеки.
Дълго време вървях.
Ала вече летя.
Нямам нужда да стъпвам.
По стари пътеки.
Да бъда с душата ти редом.
Избрах.
Но горе високо.
Където сме цели.
Обичам да скачам.
И да летя.
И все към безкрая ми.
В теб.
Се стремя.
Без доспехи.

30.01.2014г.
@Eli





А клипа ми е подарък от някой и спомен от някакво някъде...
Докато писах стихото незнам защо, точно тази песен и видео клип
ми изскочиха в мислите и реших да ги сложа...
Но първо ми се наложи да ровя и да търся... ;)
Ако някой се разпознае сред скачащите на въже, да свирка!*

                
                                                 Усмивки :)))))))))))))))


Няма коментари:

Публикуване на коментар