Powered By Blogger

петък, 31 януари 2014 г.

Като Дайнерис...






NOTE :

Края на месеца е и се наложи да платя сметките. Излязох и обиколих местата в центъра на градчето, където си изпълняваме задълженията. Вече бях приключила, когато единият от мобилните телефони звънна. Беше съпруга ми с поръчка да купя нещо преди да се прибера. Незнам защо поспрях на улицата, за да говоря по мобилния, вместо да говоря и крача както обикновенно. Бях точно на пресечката между затворената улица „Иван Вазов” и главната, на ъгъла на Търговския дом. В един момент както си стоях с телефона в ръка още докато говорех ято гълъби се снижи и започна да кръжи упорито около мен. Повечето след това кацнаха и започнаха да се разхождат около краката ми без абсолютно никакъв страх. Същевременно един от гълъбите продължи да пърха с крилца във въздуха търсейки къде по мен да кацне. Може би ако бях протегнала ръка щеше да кацне на нея. Бях толкова вълшебно очарована от случващото се, че докато отреагирам и протегна ръка, пърхащия с крилца гълъб реши да полети нагоре очевидно преценил, че достатъчно ми е обърнал внимание, като се стрелна и мина с крила ниско, над самата ми глава. Завладя ме някакво усещане за чудо, за смълчана вълшебност, за някаква отвъд времева обичаност. Вярвам, че беше знак за обич и за някаква невидима Вселенска подкрепа. Така усещам и се чувствам добре! Гълъбчетата, които се разхождаха долу в краката ми докато говорех по телефона излетяха в момента, в който аз продължих по пътя си. Днес имах повод да се убедя в непогрешимостта на интуицията ми за пореден път. Сутринта с приятел водихме разговор във Фейсбук за сериала „Война на тронове”. В хода на този разговор той ми предложи да си направя тест на кой от екранните герои приличам. Без изобщо да се колебая и преди да съм правила тестове директно му отговорих, че в този филм аз съм Дайнерис Таргериан. После заредих в браузъра линка, който този приятел ми предостави и започнах да попълвам отговорите на теста с кликове. Отговорът, който получих като резултат от теста е в заглавната снимка на поста. Проектирала съм интуитивно себе си в правилната героиня от сериала. Вероятно защото съм Огнен Дракон, както и тя.

Хубаво е да усещаш чудесата в ежедневието. Хубаво е да твориш чудеса за другите, живеейки със съзнанието че самият Ти си едно от най-големите чудеса на Вселената! Определено първият месец от новата година завършва добре. А тепърва предстои да започне по същество Моята 2014-та година. Имам, обаче, вече вътрешната увереност че Чудото е с мен и всичко ще бъде наред, просто е достатъчно да се следва посоката с Обич и Вяра!*

31.01.2014г.
@Eli




***

Няма коментари:

Публикуване на коментар