Powered By Blogger

неделя, 5 януари 2014 г.

Hard To Say I`m Sorry...





"Две думи само искам да ти кажа - живот без любов,
лула тютюн не струва."

Елин Пелин





цитат и изображение
от общност ~ Мечти или един изгубен живот ~
във FB


Hard To Say I’m Sorry…

Трудно ми е...
Знай че съжалявам...
И себе си стопявам във снега...
Превръщам се във вятър...
Оцелявам...
Прегърнала мечтите си...
В студа...

А обичта...
Раздиплям сред звездите...
Прибирам я във скрина...
Със страха...
Далече съм...
И пътят ми открит е...
Към приказна измислена страна...

Копнежите са вече...
Бреговете...
Надеждите са бисерна вода...
Магически преплитам...
Световете...
Във някаква невидима
Игра...

Трудно ми е...
Казвам Съжалявам...
Но някъде дълбоко...
Вътре в мен...
Аз спомени от тебе...
Оцветявам...
Пробудена...
В изгряващия ден....

05.01.2014г.
@Eli




***

Няма коментари:

Публикуване на коментар