Powered By Blogger

неделя, 3 април 2016 г.

Дилема...




Дилема...
(История за трима)

Двама ми разтърсват с гръм сърцето
Хвърлят ме във вятърен пожар
Двама ме обичат под небето
В този свят за смелите избран.

Тихо шепнат пламенните думи
Връзват ме със хиляди лъчи
Във магия нежна помежду ни
Моето сърце тупти.

Скитам между рицарите двама
Боря се със чувствата във мен
А една любов като света голяма
Ме държи в магичния си плен.

Аз раста достигам и дъгата
Гмурвам се в небесни дълбини
Ала двама чакат светлината
Капеща от моите очи.

Вярата им в мен е неделима
Тя е извор тих и синева
Във една история за трима
След съдбата пламенна летя.

Времето ни бавничко изтича
Идват дните за финален ход
Сбъдване вълшебно ни обрича
Да открием звездния кивот.

03.04.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар