Powered By Blogger

петък, 15 април 2016 г.

Вятърно (Единствена)...




"Любовта е място и време, което се измерва от сърцето." 

Марсел Пруст




снимка и цитат
страничка „Душа“ във ФБ


Вятърно…

                                на Жоро

обичам те със теб ми е спокойно
сърцето ми трепти сред синева
и бъдещето бяло и просторно
вещае нови звездни правила

Единствена съм в твоите зеници
даряваш ми магическа любов
пазител си на огнените птици
душата ми обгръщаш с благослов

политаме по пътища незнайни
планетите красиви ни зовът
а чувствата ни земно дълготрайни
в небето като пламъци горят

домът ни е далеч и ни очаква
в безвремие когато затрептим
Вселената дълбоко необятна
ни пее като знак да заблестим

пази ме нежно в твоята сакралност
бъди ми страж любим и светлина
от нашата измислена реалност
ще преобърнем вятърно света

15.04.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар