Powered By Blogger

неделя, 10 април 2016 г.

И твоето мълчание простих...




И твоето мълчание простих...

Далече си
Ръцете ми болеят
А кожата ми дращи в тъмнина
Мечтите ми за теб ще оцелеят
Обесени накрая на света

Ужасно е
Пробита съм в дълбокото
Душата ми кърви като сърна
Очите ми се губят във високото
Докато боса скитам из града

Защо дойде
Защо нахлу в сърцето ми
А после във безкрая се смълча
Зави ме нежно-песенно с небето ми
Превърна ме в парченце светлина

Сега съм празна
Чувствам се изгубена
Утеха ми е пак реалността
От хиляди копнежи съм събудена
По пътя си издирвам радостта

А ти къде си
Някъде сред думите
Изплаках те в акорди и във стих
Лекувам се в общуване със другите
И твоето мълчание простих

10.04.2016г.
Елица






















Няма коментари:

Публикуване на коментар