Powered By Blogger

неделя, 17 април 2016 г.

Shape Of My Heart...




NOTE: Лутам се и тъжа... Тогава неочаквано пак намирам утеха в нещо свързано с любимата ми Никита. Обичам песничката на Стинг, но тази интерпретация също е добра. А е и в синхрон с настроението ми... Сякаш съм затворена в един триъгълник и се въртя с невероятна сила...блъскам се в ъглите и не мога да си намеря място... Не ме е страх. Просто... ми е много тъжно... и безизходно... В такива мигове искам да се стопя, да изчезна... Отдавна си приех задачите и ще ги изпълня, така както ми е поръчано. Явно с войниците е така. Сега просто живея и ежедневно се боря за Боби. После ще живея, ще се боря за Боби и за света... Ще се боря до последно. Мислех, че стиховете ще секнат, но те продължават и чертаят невидим път към мен и към бъдното... Който трябва дано ги разбира. А ако не ги разбира – нищо не мога да направя... Всичко е музика и думи. И жертвоготовност. Само Бог ще отсъди дали сме се справили успешно и какво бъдеще ни чака...Но истината е, че нещо голямо предстои. Промяна, която ще ни направи по-силни и по-мъдри. И истински свободни! Защото Любовта е най-висшата сила. И колкото по-рано това се разбере – толкова по-добре!

17.04.2016г.
Ели 

Няма коментари:

Публикуване на коментар