Powered By Blogger

понеделник, 25 септември 2017 г.

Изворът на вечна светлина…




Изворът на вечна светлина…

Прибира ме във себе си мига,
във ритъма му пак се разклонявам,
сред мислите си вятърна летя,
и думите във нежност претворявам.

Събират се небетата във мен,
разчупват свойта огнена окръжност,
духът ми от безкрая озарен,
се стича във човешката ми същност.

По пръстите ми тича есента,
бездумна в капилярите попива,
сред нейната вълшебна тишина,
едно момче ме прави пак щастлива.

Спокоен е красивия ми бряг,
във пясъка съм скрила лъч надежда,
забавила съм слънчевия бяг,
в следите ми простора се оглежда.

Аз знам ще оцелее любовта,
ще преболеят старите ни рани,
а изворът на вечна светлина,
мечтите ни ще сбъдне разлюляни.

25.09.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар