Powered By Blogger

четвъртък, 28 септември 2017 г.

Безсмъртие...




снимка
страничка Захир във ФБ



Безсмъртие…

               „Аз съм ЛЮБОВ... не си ли го разбрал?“
                                 
caribiana

В триъгълната полоса летя -
една Любов родена във безвремие,
понякога съм топла и горя,
а друг път съм горчиво суеверие.

Разпъваш ме на хиляди страни,
със думи нараняваш мойта същност,
но ангелския пламък в мен блести,
а в него пазя скритата си мъдрост.

Пораснали са моите крила,
на сън достигат вятърни простори,
тогава ме пресрещаш със душа
по старите написани закони.

И пак се скитаме като преди -
високи, боси, нежно оцветени,
преливаш се във мене със очи,
мечтите ни в безкрая са спасени.

Във утрото не помниш нито миг,
и само чувството без глас остава,
събуждаш се със остър светъл вик,
копнежа ти във дните оцелява.

Така ще е защото съм Любов,
и само в мен е скрита твойта вечност,
във звездния магичен благослов,
ще преоткриеш общата безбрежност.

28.09.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар