Powered By Blogger

сряда, 1 август 2018 г.

Отличничка...




Една отличничка! Написах делата предсрочно и имам два дни да релаксирам на работа и да се настроя за отпускичката, която ме чака от понеделник! Много съм доволна от себе си! Очевидно, че дисциплината и последователността ми не ми изневеряват! Чакат ме три седмици пълен релакс и самовглъбяване! Имам нужда да избягам от всичко и всички! Ще пътувам, ще се отдам на романтика с любимия ми човек, ще чета книги и ще гледам филми! Имам нужда от дистанциране от ежедневните ми дейности. Имам нужда да се посъбера! Пък знае ли човек – може да залипсвам на някой… Чувствам се чудесно – пълноценна, удовлетворена, щастлива, радостна, изпълнена със светлина! Сега остава само да разперя крилата!
На тези, които ще наминават тук, оставям усмивката си! :)

Ели



*****

*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар