Powered By Blogger

петък, 10 август 2018 г.

Дилеми...





Дилеми...

Понякога у мене надделява,
желание да кажа просто „Край”,
да се затворя призрачна и няма
в соления си вятърен безкрай.

Да те оставя тихичко зад мене,
сломен от страховете да летиш,
отхвърлила наземното си бреме
да те подтикна в мен да се стопиш.

Но после любовта ме озарява,
превръща ме в магическа звезда
и пак, и пак бездумно ме спасява
в трептящата красива синева.

И аз се втурвам атомна към тебе,
разтворила неистово криле,
препускам след изгубеното време,
притихвам в твойто огнено сърце.

Светът остава малка светла точка
зад рамото ми – хоризонт от дъждове
и зная че без никаква отсрочка,
ний ще достигнем стари брегове,

където се досбъдват всички тайни,
с делфините, където си шептим,
а мислите ни крехки и омайни,
превръщаме в надежди и блестим.

Със мен ще бъдеш в този Рай безкраен,
във този храм изпълнен с чудеса,
а земния живот нетраен,
ще го превърне в пепел вечността.

10.08.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар