Powered By Blogger

петък, 10 август 2018 г.

Послание за вечност...






Послание за вечност...

Аз всяка нощ препускам все със теб
по звездните красиви магистрали,
дъхът ти от дъха ми е спасен
телата ни, когато са заспали.

Превръщам се в космична светлина
по пръстите ти атоми разпръсквам,
а после в споделена тишина,
докрайно вътре в мене аз те чувствам.

Така вървим от милион лета –
аз все съм твойто вятърно момиче,
ала ме имаш трайно във съня,
реалността на други ме обрича.

Играе си немирната съдба,
калява в тебе обич отговорна,
ще ме достигнеш някога в дъжда
аз пак ще бъда босо-животворна,

а моите раздиплени коси
по тебе ще посипят кротка нежност,
преплели пак неистово следи,
ще изтанцуваме послание за вечност.

10.08.2018г.
Елица


 

*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар