Powered By Blogger

събота, 25 август 2018 г.

Врачанска приказка...






Врачанска приказка...

Издигат се високите скали,
снагата ми с усещане преплитат
за някакво забравено преди,
към друг живот копнежите отлитат.

Била съм силна млада светлина,
трептяла съм със теб по върховете,
във звездна споделена тишина,
мълвяли вътре в мене ветровете.

Сестрите ми – планинските реки
ме пазели безкрайно съкровенна,
а в твоите усмихнати очи,
се сгушвала душата ми нетленна.

Вървяли сме по пътища безброй,
сподиряни от истини и радост
и в лунния вълшебен звездоброй
сме скитали облечени във младост.

Закрилял Бог красивата любов,
която сме споделяли щастливи,
Балкана ни прегръщал с благослов
във дни и нощи приказно свенливи.

Достигнали сме тихо мъдростта,
заключена дълбоко във сърцето,
разперили магически крила,
накрая сме подирили небето.

Но вътре в мене пазя нежността,
от тези мигове без глас звънливи,
те тихо ми нашепват във дъжда,
невидимите спомени спасили.

Разказаното ще остави знак
в  живота следващ пак ще ни пресрещне,
една любов като експресен влак
във теб и мен отново ще просветне.

24.08.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар