Powered By Blogger

сряда, 31 октомври 2018 г.

Между добра и зла...






Между добра и зла...
(Неделимо цяло)

„И чак тогава - с Бог в безкрая -
/дано го, Боже, разбера!.../ -
дали съм лоша ще узная,
или все пак съм и добра...”

Ваня Акъллиева

В доброто скривам светлината
от пеещите ми нозе,
а после слята с тишината,
пристъпвам в синьото небе.

И там пред Бог споделям тайни,
които нося в тежък кръст,
а той по пътища незнайни,
разпръсква ги в околовръст.

На колене го моля с нежност,
той над делата ми да бди,
накрая в ритъм със човечност,
да сбъдва моите мечти.

Онази другата половина,
по-лошата на вкус и цвят,
с доброто да е все в комбина
във този пъстър звезден свят.

И някой ден щом час настъпи,
оттука аз да си вървя,
Създателят да ми отсъди -
„Не беше зла, тя бе Добра”.

31.10.2018г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар