Powered By Blogger

петък, 10 юни 2016 г.

Любимата магическа звезда…




Любимата магическа звезда…

за тебе мисля
вятърът ме пази
но вече не усещам любовта
у мен прииждат огнени талази
и блясъка на нова светлина
не мога да те мразя
твърде дълго обичах твойта
каменна душа
сега е празно
твоето пространство у мен
запълвам с думи и числа
светът ми се подрежда
мълчаливо
и костите разливат топлина
обичана съм шепнат ми звънливо
камбаните на мойта самота
сърцето ми към Него
ще препуска
а ти ще гледаш тихо отдалеч
една надежда в тебе
ще се спуска
по дългия космически манеж
аз част от теб
завинаги ще бъда
любимата магическа звезда
и вярата на хората
ще върна
по пътя ни
заровен в синева

10.06.2016г.
Елица

2 коментара:

  1. Прекрасно е както и останалите две които видях от 10.06. ако това е датата на която са писани? Ако това е така, то вече съм двойно изумен и двойно по-радостен и щастлив!...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, всички които си прочел са от 10.06., Дан. Просто така се случи - думите се подредиха, написах ги и ги публикувах. Дано тая седмица да ми е по-спокойно, защото съм дежурна и трябва да се съсредоточа над съдебните дела :))) Пак да дойдеш насам! Усмивки! :)

      Изтриване