Powered By Blogger

петък, 10 юни 2016 г.

Вълшебен приказен обрат...



снимка Elixiria във ФБ


Вълшебен приказен обрат…

Искаш да докоснеш мойта нежност
ала скрих я в джоба си уви
в мене е ключа за вечност
а звездата ми с размах блести.

Вятърно крилете ми се смеят
а косите ми със плам горят
знам мечтите ми ще оцелеят
своя път щом следват и летят.

Слънцето ме гали в синевата
птици пазят моя топъл бряг
а с гласът ми шепне тишината
пращам ти по нея огнен знак.

Лято е поскитай и обичай
посвири на лунна светлина
а на сън към мене само тичай
с тихи стъпки в росната трева.

Още сме кристално уязвими
ала няма все да е така
в две очи тъй светли и любими
ще откриеш свойта свобода.

Ще шептят отново световете
времето ще бъде във захват
спомен ще останат дъждовете
във вълшебен приказен обрат.

10.06.2016г.
Елица


                                *****

2 коментара:

  1. Вълшебен приказен полет!..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тук в космическото пространство е много хубаво да се лети! :)

      Изтриване