Powered By Blogger

неделя, 5 юни 2016 г.

За болката...



Аз хора не забравям, само ги обичам ...
Тихичко, отдалеч ... завинаги.



снимка и цитат
страничка Te Amo във ФБ


За болката...

Ще ти простя ли някой ден
За болката която ме изгаря
От миналото носещо във плен
Душата ми – една звезда голяма
Предал си ме пробол си любовта
Оставил си ме сам самичка
Повярвал си на тъмната лъжа
Облял си в кръв вълшебната рекичка
Обрекъл си света на мрак
Било е мокро страшно и ужасно
Ликувал е невидимия враг
Във съществуване неясно и опасно
Спаси ме странник в своя дълъг път
И сила вля в напуканите вени
Разбрах че раните ще преболят
Надеждите отново ще са цели
След теб дойдохме в този странен свят
Така далеч от родните полета
И милион лета във необят
Те търсихме сред старите дървета
Финалния живот тече
За изравняване настъпи време
А вечността тъй тихо ни зове
За да отхвърлим смъртното си бреме

Аз пак ще съм висока и с крила
А ти ще следваш моята посока
Компасът ни ще бъде Любовта
В безкрайността космична и дълбока

05.06.2016г.
Елица



                                                                       *****


Няма коментари:

Публикуване на коментар