Powered By Blogger

понеделник, 20 юни 2016 г.

Да ходиш пеш...



"Лесно е да ходиш пеш, стига да отиваш с любов за някъде."

Карл Сандбърг, "Приказки за страната Алабашия"


снимка и цитат
„Червенокоса вещица щастлива” във ФБ



NOTE: И аз така си вървя. От много години. Вече знам накъде отивам. Пътя е само един и нагоре. Стъпвам леко. Босите ми нозе оставят следи в треви и снегове. За да ме намериш. Вълшебствата ми са смълчани. Все още. Но ще дойде време, когато ще зазвънят с онази магична мелодия. От старите времена. И пак ще бъдем цялостни. Стрелките на циферблата се въртят. Аз, обаче, продължавам да живея в безвремие. И да не нося часовник. Наблюдавам дърветата, хората, птиците. Усещам невидимата промяна във всички тях. Водя си бележки и напредвам бавно към бъдното. Вятърът ми носи спокойствие.  Мислите ми се подреждат в стройни редици. Вярата е най-голямата ми сила. Светът е кръгъл, после ще е плосък и ще бъде спасен. Любовта ще бъде единствената посока. Така беше. И пак ще бъде!

20.06.2016
Ели



Пеша…

вървя пеша
нозете ми лудуват
във младата изгаряща трева
очите ми от изгрев
се вълнуват
попили всяка капка
синева

пак Любовта
е моята посока
избрана във отминали
лета
а силата и страстна
и дълбока
подхранва мойта тиха
светлина

росата ме докосва
с нежни длани
шептят ми звездни
облачни дъги
а чувствата ми
сбъдване познали
ме връщат към забравено
преди

чертая с думи
жестове и песни
летя свободна
в родните поля
докосвам те със мисли
крехки нежни
по някакви магични
правила

от мен извират истини
красиви
отдавна съм
вълшебната река
прошепвам ти –
ще бъдем пак щастливи
в далечната ни приказна
страна

20.06.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар