Powered By Blogger

събота, 1 април 2017 г.

Добре дошъл, Април...







NOTE:
Посрещнахме Април с чудесна разходка из красивото Русе! :)
Разбира се, преди да започнем обиколката си пийнахме ароматно кафе  и хапнахме вкусни кроасани в любимата пекарна – Planet  food!  Днес слънчице грее от сутринта и определено топлата пролетна атмосферата ни създаде чудесно настроение в съботния ден. После последва интензивен шопинг и пълноценна разходка и отдих! Вече съм обвинена във Фейсбук от приятелите и роднините които живеят в Русе, че не сме им се обадили... ;) Срещите остават за следващи посещения през предстоящите топли месеци. Важното е, че посрещнахме Април с усмивка, намерихме куклата, която имах в представите си за подарък на племенничката ни Раличка по случай утрешния и първи рожден ден, Дани и Боби са доволни с новите си придобивки, а и аз не се разминах с нови интересности в гардероба, които ще ми създават позитивно настроение през цялата година. Радвам се, че си намерих отново белите кърпи за коса от вида, който имах преди да се подстрижа късо и загубих някъде из къщата в началото на 2014-та. Бях се отчаяла, че няма да си намеря такива в Разград и днес без да очаквам се сдобих не с една, а с цели три такива и като добавим и трите стандартни квадратни цветни кърпи от „На Тъмно” – резултата е цели 6 ефектни аксесоара за дългата ми коса – супер съм усмихната и доволна! Уж не съм суетна, но шопинга ми действа много позитивно и разтоварващо! Та така – Април дойде, а с него дойде и много светлина и радост за душите ни! :)

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар