Powered By Blogger

четвъртък, 13 април 2017 г.

Китарно ми е….





Китарно ми е….

китарно ми е капе вътре в мен
едно усещане от пето измерение
прегърнала деня си разкроен
летя към теб пропита с вдъхновение

небето пак за двама ни шепти
за всички тайни скрити в синевата
една надежда в слънцето блести
във стъпките ми пее с тишината

във тялото ти вплитам светлина
душата ти люлея белостенна
а общата ни огнена съдба
е приказка тъй вечно съкровенна

усети ли дъха ми в твоя Рай
защото теб в сърцето ми те има
ще те обичам тихо до безкрай -
безсмъртната и чакана любима

мисли за мен и в дните си върви
преследвай начертаната посока
като звезда в далечното трепти
и отразявай същността дълбока

отново ще сме вятър и река
преплетени във своята магичност
изстрадано желана свобода
ще ни обгърне в изворна логичност

13.04.2017г.
Елица















 Послепис:
Китарните изпълнения
са специален поздрав за китариста на душата ми! <3
Боядисаните шарени яйчица,
които ми създадоха прекрасно настроение 
докато ги творих,
ще ги покажа утре или тези дни... ;)

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар