Powered By Blogger

неделя, 9 април 2017 г.

Предизвикателството прието... :)






NOTE: Здравейте приятели, в днешния празничен ден! Посрещнах Цветница в Трявна - прекрасен град, по калдаръмените улици на който мога да се разхождам безспир, докато се отбивам в различните уютни магазинчета за сувенири и оригинално изработени предмети! Купих си естествено подаръци, на които ще се радвам доста време защото са цветни, свежи и ме карат да се усмихвам! Радвам се, че споделих красотата и неповторимата атмосфера на това планинско градче с моите момчета! На стената си във Фейсбук съм публикувала поздравите на много приятелки за празника, затова реших вместо картичка с цветя и във Фейс-а и тук в блог-а да сложа снимки по повод играта "Предизвикателството прието"! Благодаря на Ани (Анна Керкенезова), че ме включи и ме направи част от тази интересна нишка на споделените спомени! Имам две снимки, които много обичам и реших да споделя заедно. Едната е от преди близо 35-36 години. На нея съм 4-5 годишна и съм снимана от баща ми на нос Калиакра, където съм ходила много пъти през летните ваканции на разходка с родителите ми и от където имам още куп хубави спомени запечатани на ленти. Харесва ми вятъра в косите ми, който може да се усети от снимката! <3 Втората снимка е прекрасният спомен от абитуриентския ми бал, преди 23 години - миг, в който благодарение на баща ми (той ми подари тази прекрасна рокля), се почувствах като принцеса излязла от приказките! Вярвам, че в настоящето спомените от отминалите дни ни носят много топлина и нежност, правят ни по-емпатични и добри като хора и ни мотивират да се развиваме, да разгръщаме крилете все по-обширно и одухотворено и да израстваме с всеки следващ ден изкачвайки се все по-нагоре и по-нагоре по житейската стълбица! По случай днешния празник пожелавам на всички приятели да бъдат здрави, да вярват във вълшебствата и да преследват с устрем и неотклонност красивите мечти! Помнете, че най-голямото чудо и ключът за сбъдване във този свят сме само и единствено Ние!*

Обичам ви,
Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар