Powered By Blogger

вторник, 18 април 2017 г.

Пресрещна ме...






Пресрещна ме...

пресрещна ме до десния завой
и разпозна душата ми крилата
прииска ти се пак да бъдеш мой
напук на строгостта на правилата

прегърнах те със моето сърце
незнайният ти образ ме обгърна
ала останах в своето поле
Вселената в пазител ме превърна

но любовта не може да мълчи
зашепнах ти отново с нежни думи
разказвам ти за нашето Преди
за оня огън тлеещ помежду ни

неразрушима връзка ни крепи
дори да са далеч телата
звездата ни неистово гори
и иска да пребори тъмнината

ще се досбъднат старите мечти
ти истината знаеш вече
в една посока пак ще полетим
да оцелеем вятърът предрече

а този свят го чакат чудеса
безсмъртието тихо ще покълне
във сините безкрайни небеса
вълшебно слънце вярата ще върне

18.04.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар