Powered By Blogger

вторник, 18 април 2017 г.

Райското дърво...





Райското дърво...

невидими са пътищата стари
живеят във дълбокото у мен
припомнят ми забравените рани
денят ми от гласа ти озарен

било е Сила скрита на дълбоко
една любов без граници лимит
летели сме в небесното високо
усещал си се с мене просто жив

реката крие всичките ни тайни
скалата още чака моя стих
копнежите от минало омайни
във днешните си думи аз съших

вибрирам в отредената реалност
пазителка от древни времена
а ти оставаш моята сакралност
бездумен пламък в друга равнина

ще се пресрещнат нашите вселени
отново ний ще бъдем във едно
а хората за вечност оцелели
ще преоткрият Райското дърво

18.04.2017г.
Елица






Бележка : В интерес на истината трите последни стихотворения – „Някога”, „Пресрещна ме” и „Райското дърво” се подредиха едно след друго и се четат в такава поредност. Някакви шепоти на подсъзнанието събудени от думите „скала” и „летене” от нещо прочетено в блог-а на Александър Бах, също и притчата при Борислав Русанов. Продължават да са ми странни тези „стихотворни пророчества”, но вече свикнах и просто изписвам думите, докато разказвам бавно и постепенно за тази Вечна Неделима и Неразрушима Любов от старо време. Хората, които идваме от това друго време, друг свят сме били летящи. В настоящето летим с крилете на мисълта, но дано в бъдеще ни чакат само чудеса и някога изгубеното поради тежки стечения на обстоятелствата, бъде преоткрито и възстановено  по магичен и неповторим начин за... Вечност!

Ели

Няма коментари:

Публикуване на коментар