Powered By Blogger

четвъртък, 20 април 2017 г.

Съдбата и съдията....







Съдбата и съдията....

                   „Съдбата и съдията
                     са с един граматически корен”
                                                                / Равновесната душа /

не съм избирала да бъда съдник
отдавна Бог така е отредил
в безвремие да бъда пътник
света за вечност с вярата спасил

в наземното вибрирам на високо
душата ми изкачва върхове
обичам всеотдайно и дълбоко
не ме терзаят слепи страхове

откривам начертаната посока
със полета щастлив на мисълта
а моята изстрадана Голгота
покълва като цвете във пръстта

шептя ти тихо-светла от далече
в едно със теб неистова горя
а вятър скитник в минало предрече
че пак свободна аз ще заблестя

пази ме съкровенна във сърцето
и следвай мойта бяла светлина
ще ни досбъдне истински небето
в далечната космична равнина

20.04.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар