Powered By Blogger

неделя, 2 април 2017 г.

Когато ме пресрещна...



"В сърцето ти има свещ,
която чака да бъде запалена.
В душата ти има празнота,
която чака да бъде запълнена.
Усещаш я, нали?"

Мевляна Джалал ад-Дин Мухаммад Руми



цитат и снимка
Миг от вечността във ФБ



Когато ме пресрещна...

когато ме пресрещна пак изгрях
засветих в твойта огнена зеница
с душата си високо полетях
отново бях в небесното Зорница

крилете ти усетих вътре в мен
прегърнаха съдбата ми нетленна
ти беше топъл нежно запленен
превърна ме във тайна съкровенна

така вървим от вече шест лета
преплетени безмълвно сред звездите
във синята уютна тишина
аз ти разказвам трепетна мечтите

накрая ще сме обща светлина
енергия трасираща свободно
през старата космична равнина
ще се завърнем в мястото ни родно

02.04.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар