Powered By Blogger

четвъртък, 6 април 2017 г.

Чуй думите са просто мост...






Чуй думите са просто мост...

трасирам в коридор Живот
и тихо следвам светлината
във моя ден щастлив и нов
докрай отварям сетивата
дарявам вятърна любов
със всяка крачка по земята
а моя вечен звезден зов
прегръща с устрем тишината
тече във вените екстаз
и вдъхновение препуска
дълбоко скрито вътре в нас
едно желание се спуска
дъжда вълшебен ми шепти
а роклята ми пак е цветна
мечтата ми ще се спаси
небето във ответ потрепва
чуй думите са просто мост
през времето магична сила
погубват всяка тъмна злост
спасяват винаги всемира
душата търси пак душа
а след завоя следва слънце
дори да падна и сгреша
от мене ще покълне зрънце
за всеки миг Благодаря
и се изгубвам в синевата
отново с птиците летя
разперила докрай крилата

05.04.2017г.
Елица






Стихотворението е реплика на стиха на Валери Станков
„Кажете думата си днес” (!)
Блога на Чу - "Кажете думата си днес" 


СПЕЦИАЛНАТА БЕЛЕЖКА

Честит рожден ден на любимият ми съпруг Жоро!
Да е здрав, все така всеотдаен, грижовен и обичлив
към мен и момченцата ни!
Да споделим още куп щастливи
и неповторими мигове заедно!
И да се радва на много сбъднати мечти!
Обичам те, Гоги! <3

Ели


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар