Powered By Blogger

вторник, 11 април 2017 г.

Аз просто съм една жена…





снимка
Тайната на живота във ФБ



Аз просто съм една жена…

със мислите си сбъдвам чудеса
пречистена летя високо
в красивите солени небеса
пак слънце в мене грее светлооко

танцувам песенна във твоя сън
а после пък съм глътка във кафето
откриваш ме във всеки срещнат звън
пулсирам като струна във сърцето

понякога ме срещаш във дъжда
а друг път съм тревите във полето
със речни капки звездна ти шептя
напомням ти неистово морето

аз просто съм една жена
орисана душата ти да пази
в синхрон със теб в безвремие трептя
притихнала в космичните талази

дерзаем във магическа любов
така далечни но и страшно близки
по пътя си разлистено суров
вървим сами един към друг лъчисти

накрая ще достигнем до ръба
и новото написано начало
събудили за нов живот света
ще се стопим във общото ни цяло

11.04.2017г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар