Powered By Blogger

петък, 2 юни 2017 г.

Една мечта докрай осъществена…




снимка
„Силата на положителното мислене“ във ФБ




Една мечта докрай осъществена…

Живееш в мен и шепнеш с дъждовете,
във сънищата нощем ме следиш,
прогонваш на далече страховете,
в невидима прегръдка ме топиш.

Красиво е и някак хармонично
в туптящото ми мъничко сърце,
аз ден след ден те следвам тъй логично,
в безкрайното магическо небе.

Превърнат си във тайна и посока,
във вечен пристан на една любов,
съдбата ми щастлива и дълбока,
ще те пресрещне вятърен и нов.

Когато се прелея цяла в тебе,
в душата ти ще бъде светлина,
а времето на заем ще си вземе,
петаче нежност скрито в тишина.

Досбъдната ще грея оцветена
във общата ни огнена звезда,
една мечта докрай осъществена,
ще отлети оставяйки следа.

02.06.2017г.
Елица



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар