Powered By Blogger

сряда, 14 юни 2017 г.

Разбрах ли как със теб да сме щастливи…






снимка
Яж, чети, обичай и пътувай във ФБ



 


Разбрах ли как със теб да сме щастливи…

                               на Жоро

Понякога съм в странен коловоз,
препускам през отминали години,
застига ме един голям въпрос,
разбрах ли как със теб да сме щастливи.

Сърцето ми забързва в тишина,
припомняйки си първата ни среща,
как си стояхме двама под дъжда,
и как душата ми във тебе се оглежда.

Не ме целуна тръгна си уви,
но чувството остана съвършено,
загледана във мокрите следи,
във теб се влюбих някак мигновено.

След време ме прегърна във нощта,
направи ме Единствена и Твоя,
разпали в мен неистово страстта,
с магическия ритъм на прибоя.

Обичам те – ти всичко си за мен –
реален поглед прошка и безбрежност,
завинаги ще бъде озарен,
живота ми със твойта буйна нежност.

И зная че във сетния ни час,
крилете ни в тандем ще се разтворят,
прелели във Божествения глас,
очите ни в Едно ще заговорят.

14.06.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар