Powered By Blogger

вторник, 6 юни 2017 г.

Купон в ИРС...




Едно такова Ангелско…


















NOTE:
Преди 4 месеца навърших 40. Казват, че този рожден ден не се празнува. Така и не разбрах защо, въпреки че търсих информация. През февруари посрещнах рождения ден на морския бряг с изгрева. Беше вълшебно. Тогава реших да почерпя за здравето си, когато дойде лятото. Всеки ден съм с колегите ми в Районен съд – Исперих. Заедно сме вече 14 години. Бавно и неусетно изградихме близост и смело мога да кажа, че към настоящият момент чувствам всички с които работим тук ден след ден заедно като мое второ семейство. Изпитвам към тях онова топло и всеотдайно водолейско обичане, магията на което е изпитал всеки, който има приятел водолей. Заради техните усмихнати лица и добро приятелско отношение идвам на работа всеки ден с желание и въздушна устременост. Днес получих красиви усмихнати цветя, които ми създадоха невероятно настроение! Много ме зарадва, обаче, и едно подаръче за което са се сетили колeжките от стая номер 2 и Юлка! Една статуйка на бяло гълъбче в една широкопола шапка. То символизира мира и любовта, а също е синоним на ангел! Гледам го и се усмихвам! Дали е знак, че и аз съм ангел? Ще се разбере, когато започна да правя видими вълшебства! :))))) Дано се сбъдне пожеланието от картичката, която го придружаваше – Гълъбчето в мен да ме отведе до необятната шир, която носи душевната свобода и да си остана волна и безстрашна в откриването на нови светове! :)

Пожелавам Ви да си имате колеги, като моите – винаги с радост се включват в изпълнението на странните ми водолейски идеи, те са хора на които можеш да разчиташ винаги, за всичко, с които можеш да се шегуваш и смееш безпир и правят дните ми усмихнати и професионално пълноценни! В мигове като днешния съм благодарна на съдбата, че ме случи професионално като съдия и ме изпрати в това необикновено място – Исперих, в близост до древни места, до тракийско светилище, до красиви зелени поляни и златни жита, място което ме държи в съприкосновение с високи простори и красиво източно слънце в Лудогорската равнина!

Усмихнат следобед на всички! <3
Ели     


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар