Powered By Blogger

понеделник, 19 юни 2017 г.

Моята забравена Колхида...




снимка
„Кодът на щастието” във ФБ



 
Моята забравена Колхида...

                      „Не търся вече. Срещнах те, Любов.”
                                      Елица Ангелова

Пресрещахме се в не един живот,
красиви бяха наште пируети,
прегръщах те завинаги, Любов,
под погледа на вятърни комети.

Оставяше ми белези в кръвта,
във костите ми вливаше надежда,
със теб изпитвах страстно радостта,
която към безкрая ме отвежда.

Но вече тясна ми е таз земя,
аз искам да летя, да си отида,
отново пак да тичам по брега
на моята забравена Колхида.

А теб ще отнеса със мен,
в дълбоките космически предели,
светът ще бъде вечно озарен,
от мислите ти в звездното изгрели.

11.06.2017г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар