Powered By Blogger

петък, 14 юли 2017 г.

Тя (врагът)…




 Тя (врагът)

Омразата И древна е била,
душата ми строшила е отдавна,
живяла е по гнили правила,
на своята планета ретроградна.

Завиждала на моите крила,
на волността ми в истина родена
и за това че имам обичта,
на птицата вълшебно сътворена.

Към нея съм била добра,
каква е всъщност аз не подозирах,
летейки във космичните поля,
кроежите и тъмни не съзирах.

Пострадах и едва ли не умрях,
угаснаха със мен без глас звездите,
но някак си в безкрая оцелях,
и съхраних в дълбокото мечтите.

Измина много време от тогаз,
душата ми укрепна извиси се,
шепти ти тихо всеки ден и час,
а болката невидимо топи се.

И знам че Тя ще трябва да плати,
за цялата нанесена тегоба,
от тази смърт света ще се спаси,
във приказка магическа и нова.

14.07.2017г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар