Powered By Blogger

понеделник, 24 юли 2017 г.

Жената шестица…





Жената шестица…

Бях пилот, защитник, синева,
вятърна магическа посока,
после се превърнах във трева,
във мечта разлистено дълбока.

Тебе те запазих вътре в мен,
хиляди животи все гореше,
в сънища те срещах устремен,
към душата ми без глас летеше.

Сливахме се двама във едно,
две комети вихрено трептящи,
в общото космическо стъбло,
съхранихме мислите блестящи.

Все за мене пееше в зори,
струните раздиплени шептяха,
в звездните ми огнени следи,
бляновете ти съвсем изтляха.

Днес те чувствам цветна отдалеч,
думи ти редя във тишината,
а съдбата ми изпрати вест -
ще отключим двама светлината.

Пак свободни ний ще полетим,
птици - верен страж на световете,
нова вечност знай ще сътворим,
някъде далеч сред ветровете.

24.07.2017г.
Елица



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар