Powered By Blogger

неделя, 9 юли 2017 г.

Не бях подготвена...



Не бях подготвена...

Не бях подготвена да ми се случиш,
забравила съм много е далеч,
безвремието и едно обичане
и пламъка на общата ни свещ.

Прегърнах те безмълвна и разлистена,
сред думите ти скитах със душа,
почувствах се вълшебна и пречистена,
намерена след хиляди лета.

А после тръгнах тихичко по пътя си,
към твоето заключено сърце,
преглътнала в дълбокото въпросите,
аз вяра скрих във синьото небе.

Вървя така магична сред сезоните,
във източната звездна равнина,
войникът в мене спазва пак законите,
за да превърне всичко в светлина.

А ти ще дойдеш пясъкът когато
в часовника докрайно изтече,
изпращайки задъханото лято,
ще се пресрещнат нашите ръце.

Очаква ни нелека работа –
с търпение и вяра в чудеса
ще пренапишем вятърно съдбата си
разперили невидими крила.

09.07.2017г.
Елица


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар