Powered By Blogger

петък, 28 юли 2017 г.

Работно...




*****

топло слънце в мене грее
вятър тихичко се смее
бавно аз напред напредвам
звездната посока следвам

птиците ми пеят песни
трелите им са чудесни
моята душа лети
и раздиплена блести

аз се трудя неуморно
действам само добротворно
виждам твоите следи
в тях сърцето ти шепти

с обич в равнината бягам
и за среща аз се стягам
ти ще дойдеш отдалече
чакането свършва вече

работата ни зове
тук под източно небе
ще открием всички тайни
сред дъбравите омайни

Ели :)

NOTE: Бях забравила какво значи да се омаеш от бачкане. Днес имаше спринт по едни наказателни мотиви, а сега се трудя над сделките на съдията по вписванията. Скоро май няма да си тръгна, казах аз в 17.56 часа. Дано само не ме застигне някой як дъжд, че малко ме е страх да карам в бури. Вярвам, че ще изпълня графика и на 14.08. ще подема почивката подобаващо, без притеснения че нещо е останало недонаписано. Поне си имам невидима подкрепа. Това е най-важно! Вярата укрепва, а с това нараства и вълшебната ми сила.

Ели 


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар