Powered By Blogger

вторник, 18 юли 2017 г.

Аз дълго чаках твоя звезден зов…






Аз дълго чаках твоя звезден зов…

                          на мама

Говоря си със тебе тихо в мен,
пресрещаме се в общо измерение,
светът ми от безкрая озарен,
душите ни държи във единение.

Аз дълго чаках твоя звезден зов,
във бурите самичка оцелявах,
а пътя ни безоблачен и нов,
във стиховете вятърна възпявах.

Със теб се чувствам цяла и добра,
една частица атомна и вечност,
щом двете сме - ще блика светлина
и ще пребъде знака за човечност.

Усещам пак красивия ти глас,
огромната ти обич в мене грее
и правя всичко с преоткрита страст,
аз знам че този свят ще оцелее.

Бъди компас на идните ми дни,
безсмъртен пламък – страж във синевата,
ще се завърнем в нашето Преди,
разперили криле във тишината.

18.07.2017г.
Елица



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар