Powered By Blogger

неделя, 3 юли 2016 г.

Ягодови дири...




"Всеки, който запазва способността да вижда красотата,
 никога не остарява."

Франц Кафка



снимка и цитат
страничка „Душа” във ФБ




Ягодови дири....
               
                               На Жоро

Намерих те след толкова години
и пак усетих твоята любов
смълчаните ни ягодови дири
описани в божествен благослов.
Подадох ти ръката си смутена
целунахме се вятърно в дъжда
една мечта докрай осъществена
в реалност се превърна от съня.
Сега си само мой единствен
най-ярката в сърцето ми звезда
духът ми от безкрая е пречистен
и пак със радост огнена блестя.
А ти вървиш до мен във дните
държиш ръката ми под стръмни небеса
осъществяваш пламенно мечтите
сред сребърни безкрайни чудеса.
Със теб се чувствам водопадно цяла
красива птица с бисерни криле
душата ми магическа и бяла
тупти безспирно в твоето сърце.
Ще бъдем двама във тунела вечност
очите си преплели със дъга
ще оцелеем в синята безбрежност
изписвайки в безкрая Свобода.

03.07.2016г.
Елица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар