Powered By Blogger

четвъртък, 14 юли 2016 г.

Песента финална...



снимка
Неизпратени писма до теб във ФБ


 
Песента финална…

вятър все за тебе ми шепти
роклята ми палаво надува
в нощите ми сънено блести
в дните пък душата ми вълнува

търся те сред родните жита
после по планинските пътеки
водопадна все така летя
в приказка споделяна със всеки

аз съм пряма малка и добра
лъч надежда в космоса родена
твоята смълчана светлина
в моята усмивка е вглъбена

двамата в различни равнини
пазим равновесното начало
чакат ни щастливи бъднини
в сбъдване със слънцето изгряло

шепна ти от хиляди лета
колко съм обичала живота
в нашата магическа гора
пазили сме заедно кивота

после мрак обхванал е света
полета на птиците угаснал
точно тук в далечната земя
със смъртта живота ни се срастнал

времето безмилостно било
тлели дълго нашите пожари
двете ни души в едно
изболели раните си стари

идва време пак да полетим
със звездите нежни да се слеем
и Земята ние ще спасим
песента финална щом изпеем

13.07.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар