Powered By Blogger

четвъртък, 14 юли 2016 г.

Знак от теб...



снимка
Всяка жена – Една вселена във ФБ




Знак от теб…

калена е природата ми здрава
през много векове вървях
и днес печат ми слагат „Оцеляла“
сред този дивен земен необят
не търся обичта ти вече
остана тя във стари времена
но времето на чакане обрече
узрялата ми в бурите душа
крилата си отново ще получа
и пак със теб ще бягам и летя
безвремието вярвай ми ще случа
на враговете знам че ще простя
бушува огън в моята сакралност
ала студено ми е чувствам самота
избягала съм в цветната реалност
в която спазвам всички правила
с една любов ме пазят ветровете
докато скитам в моето поле
и все така ме теглят бреговете
на моето и твоето сърце
поплаках си прегърнала тъгата
на съмване с последните звезди
и знак от теб донесе тишината
потъна той във моите очи

14.07.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар