Powered By Blogger

сряда, 13 юли 2016 г.

Поривът за бяла светлина...



"Странно как те завладява усещането, че нещо ще се случи. Понякога може да помиришеш напрежението във въздуха, друг път да се появи в съня ти , а може да го усетиш и в мига, в който намериш нещо на улицата. По какъвто и начин да се появи предчувствието за нещо, обаче, не трябва да го пренебрегваш. Може би наистина има причина, за да го усетиш. Понякога е за добро, друг път за лошо, но никога не трябва да се пренебрегва. Има неща, които човек не разбира, но усеща безпогрешно. Въпросът е доколко може да се довериш на вътрешното си Аз..."

"Сезонът на мечтите", Македонка Шутова


 цитат и снимка
Червенокоса вещица щастлива във ФБ





Поривът за бяла светлина…

достатъчно е просто че те има
дори да си неистово далеч
а аз оставам твоята любима
създадена със първия звънец

една звезда красива във небето
и болката от стари времена
вълшебна сянка скитаща в полето
и ангелът с магически крила

към мен те води вятърът във дните
към нашата измъчена земя
която пази истински мечтите
и поривът за бяла светлина

напредвай бавно в края аз те чакам
прегърната от есенни мъгли
не се страхувай няма да избягам
душата ми за теб ще заблести

дописва се история трънлива
за обич за предателство вини
и зная че ще бъда пак щастлива
а твоя пламък с моя ще трепти

13.07.2016г.
Елица





Няма коментари:

Публикуване на коментар