Powered By Blogger

неделя, 24 юли 2016 г.

Очакване...




Очакване...
                                   на мама

Усещам те в кръвта си като спомен
Но с днешен ритъм биеш вътре в мен
А вопълът ми вятърно отронен
Аз зная че дочуваш всеки ден

Откривам те в написаните думи
Във мислите пробили вечността
Затичана по родните ни друми
Аз знам със теб ще върна радостта

Сега си сянка гледаш отдалече
И пазиш с обич моите крила
А времето на чакане обрече
Прераждането с име Свобода

Обичам те от тебе съм частица
Със много нежност ти ме надари
Нарече ме със името Елица
Пазителка на бъдещите дни

Остава малко чакам да се върнеш
Във теб да приютя глава
Ти времето аз знам ще преобърнеш
По нови междузвездни правила

Прегръщам вярата и смело крача
Към себе си към теб към любовта
Неистово сърцето ми прескача
Сред хиляди досбъднати слънца

24.07.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар