Powered By Blogger

вторник, 5 юли 2016 г.

Следва приятното...



снимка
общност „Водолей“ във ФБ



NOTE: Все още пиша историята и в нощите дълго се взирам в тъмното. Изпитах цялата тъга. Простих грешките и сякаш най-накрая се почувствах свободна. Все още съм разделена на две. И чакам. Все още ми липсват реалните крила. Вятъра ми помага да вървя безотказно в дните и онази вяра, която извира от най-дълбокото. Пътищата ми създават сложна плетеница, лабиринт в който ту се губя, ту се намирам. Но една звезда осветява посоката. Изток – към изгряващото слънце. Гледам старите снимки и немея. Картините се подреждат. Изводите намират местата си. Кръвта започва да тече по-равномерно през капилярите. Тръпчинките ми по-често се образуват. Усмихвам се. И пак съм нежна и благодарна. Докосвам другите с радост. Те все още не знаят тайната (ми). Преди две години се опитах да им я кажа, но те не ме разбраха. Как ли ще се почувстват след време, когато я разбулят?!  Живеем в магични времена, а колелото ще се върти все по-бързо и по-бързо. Няма връщане назад. Има само напред и нагоре! Много хора чакат общите ни усилия. Много души копнеят сбъдване. Гледам небето и виждам летенето. Сега мислено, после реално. Думите парят в сърцето ми. Носят ме към далечните ни брегове. В една приказка родена в безвремие. Часовниците все още тиктакат, но не е далеч времето, когато стрелките ще спрат своя ход. Равновесието ще се възстанови. А нас ни очаква безкРая.

05.07.2016г.
Ели   


Няма коментари:

Публикуване на коментар