Powered By Blogger

неделя, 24 юли 2016 г.

Неделя е.....





Неделя е....

Неделя е
Пътувам пак към себе си
И тихо се подреждам в светлина
Небесно синьо е небето ми
То шепне ми с вълшебна тишина
Неделя е
И време за отпускане
С разперени невидими крила
История за донаписване
Лекичко ме боцка по гърба
Но аз не бързам
Днес съм се затворила
Със болката преляла в радостта
Към миналото ни врати отворила
Отново се завръщам в младостта
И пак ти шепна
Огнена и вятърна
Във себе си побрала съм света
Една огромна препинателна -
Във твоята душа кръжа
Отваряш ми вратите си залостени
В дълбокото прибираш моя дъх
Мечтите ни от времето подострени
Ще извървят победния си връх
Ръцете ми белеят най-накрая
Жадуваш ги от хиляди лета
Във тях е скрит ключа за Рая
И чаканата дълго Свобода

24.07.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар