Powered By Blogger

вторник, 26 юли 2016 г.

Бъдеще от настоящето….



Чудесата започват да се случват тогава 
когато спреш да отдаваш енергия на страховете си 
и започнеш да я влагаш в мечтите си.

Филип Уилкинсън




снимка и цитат
Обичам да чета книги във ФБ




Бъдеще от настоящето….

чудото е вътре в мен
пазя го разперила крилата
винаги в изгряващия ден
аз летя щастлива в светлината
твоята усмивка е море
над което скитам светло синя
още като палаво дете
бързам зад скалата да се скрия
нямаше ни толкова лета
пясъците златни все тъжаха
пак живеем в тиха свобода
с обич ветровете ни събраха
къщичка до старата река
спомени от миналото пази
вече не немеем в самота
реем се сред огнени талази
нежно за ръката ме държиш
и очите ми с очи попиваш
колко ме обичаш ми мълвиш
пътя към сърцето ми намираш

две души събрани във една
вечността завинаги ще пазят
а след нас остава тишина
птиците за нас ще им разкажат

26.07.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар