Powered By Blogger

вторник, 9 януари 2018 г.

След нас ще се посипе тишина...





След нас ще се посипе тишина...

Аз все те търся в синьото небе -
болезнен спомен, прошка и награда,
дълбоко там – във моето сърце,
със теб оставам вечно някак млада.

Поглъща ме безумния копнеж,
по твойта светлина все тъй красива
и моя вечен вихърен стремеж,
накрая да съм огнено щастлива.

Усещам стъпките ти във нощта,
когато ме пронизваш във съня ми,
а после пак по стари правила
в далечното се скриваш от брега ми.

Ще ме прегърнат твоите ръце,
във вихрен танц душите ще се слеят,
защото теб те има съм добре,
а нашите мечти ще оцелеят.

Накрая ще сме вятър и река,
прашинки две в безкрайното начало,
след нас ще се посипе тишина
от вечното космично огледало.

09.01.2018г.
Елица



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар