Powered By Blogger

сряда, 25 април 2018 г.

Пак изгрели...





Снимка – Pixabay




Пак изгрели…

Понякога потрепва вътре в мен,
копнежа ти от звездното пространство,
духът ти от духа ми озарен,
ме следва със щастливо постоянство.

Изкачваме високи планини,
по пътища разлистени се смеем,
един във друг преплетени горим,
в съдбата си досбъднати немеем.

Прегръщаш ме с парченца светлина,
след сянката ми в извори се скиташ,
изпиваш ме до дъно в тишина,
със своите въпроси ме оплиташ.

Във къщата със мирис на цветя,
аз всяка нощ съм твое вдъхновение,
ала си тръгвам с първата зора,
от нашето красиво единение.

Така във кръговрата се въртим,
лекувайки отколешните рани,
в безмълвие далечно се топим,
сред чувствата в дълбокото прибрани.

И чакаме последния звънец,
пробуждане за вечност да отмери,
един вълшебен радостен щурец,
в небето да изпише „Пак изгрели“.

25.04.2018г.
Елица





*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар