Powered By Blogger

петък, 6 април 2018 г.

Пролетни водолейки....




NOTE: Пролетта върна слънцето в очите ни и вятъра в косите ни! Предпразничните дни бяха усилено работни! Писах и до 18 и до 19 часа, тръгвах си последна, но това не ми попречи да се чувствам вълшебно, пълна с енергия, летяща! Топличко ми става като гледам усмихнатите ни лица. Когато съм с Вилия винаги се чувствам благодарна и балансирана! Радвам се, че престоя ми в Исперих ми даде приятелството, което двете имаме. Споделяме толкова много неща! Вярно е нещо, което прочетох преди известно време в една статия, че един водолей може да бъде разбран най-пълноценно от друг водолей! Нашата тоналност е различна, Светоусещането ни е чиста емоция, а обичта ни – безусловна, вълшебна и отвъд времева! Хората, които ни познават и са с нас ежедневно в реалността казват, че с нас живеенето е просто приключение, винаги намираме с какво да ги изненадаме и да ги накараме да се чувстват неповторимо. Радваме се, че така ни усещат, защото това означава че изпълняваме главната си житейска мисия – да направим света едно по-красиво и одухотворено място, успешно! Светли празници на всички приятели на Вятърния блог! Бъдете здрави, бъдете обичани и обичайте хората до вас всеотдайно и безкрайно, както Вселената обича всички нас!

Ели



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар