Powered By Blogger

сряда, 13 юни 2018 г.

Без остатък...





Без остатък…
                            на Жоро

По оня бряг аз тичам само с теб –
немирна, боса , облачно възможна,
дъхът ти от дъха ми озарен
най-често ме рисува някак сложна,
с червени диоптрични очила,
с престилка на цветя и меланхолия,
неспазваща солени правила,
ухаеща на мускус и магнолия.
Единствена съм в твоя звезден свят –
обичано копнеещо момиче,
във мъжкия ти светъл необят,
най-често ме римуваш със кокиче.
Мечтите ни досбъдвам с реверанс,
вълшебства сипя в нашата реалност,
дълбоко чувство тлее вътре в нас,
заключва го романтика в сакралност.
Обичам те – немирен луд хлапак,
пожар безмерен в мойта необятност,
докрай ще те желая пак и пак,
при всякаква житейска вероятност.
Ти Слънцето си, аз пък съм Луна,
далечна съм, но също много близка,
във общата нетленна синева
е любовта ни светла и лъчиста.
Докрая своя път ще извървим,
и двама ще сме даже и оттатък,
накрая като стон ще се стопим
изпълнили съдбата без остатък.

13.06.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар