Powered By Blogger

вторник, 1 март 2016 г.

Честита Баба Марта!...



NOTE: Купуването на мартеници винаги е невероятно разтоварване. Снощи хубаво се напазарувах и разходих. Всяка мартеница ми създава асоциация и така я избирам. За Юлка с оранжевите и дървените топчета, а за Дима с червеното топче, като червената и рокля. Филип (Индзаги) го накичих с Пижо и Пенда, другите му подарили гривни, само моята е на ревера! Тази година пак за пореден път си открих любимия Феникс. Купих два един за мен и единия подарих на Вилия. Може би трябваше да купя три и единия да го скрия за някога, някъде… В кабинета си сложих изтъкана червено-бяла подкова, а Жоро е с хубава трицветна гривна, която асоциира с българския привкус. За Дани имаше коминочистач, който ще му сбъдне желанията, а за Боби – мишлето Джери, което да му прави компания, докато пътува в приказните светове на буквите и числата! Ръцете ми са като мартенски елхи с тези гривни. Карат ме да се усмихвам…И продължавам да упорствам с високите си боти. Деня носи радост, но защо ли в сърцето ми е свито…

01.03.2016г.
Елица   

Няма коментари:

Публикуване на коментар