Powered By Blogger

понеделник, 11 юни 2018 г.

Moto Passion...





Да не се чудите какво е това топче дето виси от мен - каската ми е това!
Прибрана е в специална раница!
Нали сме мотористи! :)))))



Сигурно е невероятно приключение да управляваш!!!
Мотоциклета ни, обаче, е много висок!
С моя ръст мога само да се возя на пасажерското място
и да навигирам!
Това, обаче, също си има своето очарование!



Резултата от хранителният режим  -
мото якето вече го закопчавам без никакъв проблем,
дори ми е малко широчко!...
Жалко, че не ми се вижда цветето залепено на каската! :))))
Другия път ще го покажа!!! ;)
Готова съм за следващи мото приключения!
(Само да ми мине мускулната треска:)))))


NOTE: В събота – 09.06.17г. се качих за втори път на мотоциклета. Спонтанно решихме да посетим Фестивала на цацата в град Кранево. Препуснахме с вятъра. Беше невероятно изживяване. После Жоро ми разказва как като ускорявал мотора по магистралата, за да изпревари някое МПС или път превключвал скоростите в града на кръстовищата и е усещал как инстинктивно го прегръщам по-силно и се притискам в него. Още не мога да свикна да се возя спокойно, при все че БМВ-то има широка задна седалка и е много удобно за пасажера. Просто имам нужда от тренинг. Не случайно вчера и днес ме боли кръста и седалишните мускули. От това стягане по време на пътя. На фестивала беше чудесно. Дори успяхме да чуем изпълнители на фадо от Бразилия. Бяха Каома, които изпяха някога Ламбадата. Просто присъствахме на саунд чек-а им за вечерта и на него те изпяха няколко песни. Бяха чудесни. А иначе – поляната беше пълна с хора. Хапват, пийват, непознати си разговарят приятелски, прекрасна празнична атмосфера. Видяхме и морето. Много хора бяха избрали слънчевият ден за плаж. Наистина се разтоварихме ползотворно и после поехме на обратно. В прекрасния съботен следобед срещнахме още мотористи като нас. Очевидно много събратя по мото страст бяха избрали хубавото време за приятна шосейна разходка на две колела. Прекрасни са тези спонтанни приключения! Пожелавам на всички приятели често да отделят време за такива приятни емоции. Това му остава на човек в живеенето. Човек е човек, когато е на път! Следващата дестинация с мотора май ще бъде Етрополе, след като се върнем от Италия. Усмихната нова седмица на всички приятели, които хвърлят по някое око насам.

Ели   


 *****


2 коментара:

  1. Страхотни емоци споделяш Ели. Така се радвам че се забавлявате и прекарвате добре и сред природата и сред добра компания и с адреналина на мотора :-) И по-умната попътищата и по-вдъхновено сред природата !
    Лекс

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Алекс!
      Наистина е много адреналинско с мотоциклета по трасето. Още нямам тренинг и ме заболява кръста, но ще свикна. Просто трябва да се повозя и да се отпусна. Аз се стягам. Още не сме се доекипирали, но полека-лека купуваме необходимите ни нещица. Мотора е доста голям, шосеен, за дълги разстояния. Третия път Жоро смята да ходим към Етрополе. Това са си над 280км. Но ние караме, спираме, почиваме и продължаваме. Не се надбягваме с никого. Всичко е за удоволствие, отмора, създаване на позитивни преживявания. И така! Ще покажа снимки и от следващите ни мото преходи! Благодаря ти за посещението и милите пожелания.
      Усмихнат и успешен ден,

      Ели

      Изтриване